وبلاگ مطالب خواندنی

وبلاگ مطالب خواندنی

وبلاگ مطالب خواندنی

وبلاگ مطالب خواندنی

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فنر فشاری به فنر هایی گفته می شود که در اثر وارد کردن فشار به آن ها فشرده شده و انرژی ذخیره می کندد و در صورت رها کردن باز شده و انرزی آزاد می کنند. فنرهای فشاری از پرکاربرد ترین انواع فنر هستند. اکثر فنرها برای استفاده در وسایل در داخل یک سوراخ و یا دور یک میله نصب می شوند. در هر دو حالت باید مطمئن شد که فنر از جای خود در نرود و در جهت مورد نظر کار کند. 

ادامه این مقاله را با http://meysam7777.blog.ir همراه باشید.



فنرهای فشاری در اندازه های مختلف در فنرسازی تولید می شوند و کاربرد های فراوان در انواع وسایل دارند و صنعت های مختلف مانند ماشین الات صنعتی و کشاورزی دارند. فنر های با اندازه بسیار کوچک و میلی متری نیز ساخته می شوند که در وسایل الکترونیکی مانند موبایل و اسکنر ها استفاده می شوند.

فنر های مخروطی


شکل این نوع فنر ها مانند مخروط است یعنی قطر دایره های فنر از یک طرف کم می شود. شکل مخروطی این فنر ها این امکان را می دهد که در فضاهای محدود استفاده می شوند.
 

فنر مخروطی


طراحی مخروطی آنها یک اثر تلسکوپی ایجاد می کند، بدین معنی است که نیرویی که توسط فنر برای فشرده سازی اعمال می شود ثابت نیست. این فنرها در صنعت خودرو بسیار محبوب هستند، به ویژه در موتورهای احتراق داخلی، از آنجا که شکل آنها پایدار است، در نتیجه تحت فشار مکرر و سنگین و و لرزش های زیاد ثابت و مقاوم هستند. پایداری فنرهای مخروطی همچنین این امکان را میدهد که در حفره های ریز و با تلرانس کم عملکرد خوبی داشته باشند.

فنر فشاری پیچشی


این فنر ها زمانی استفاده می شوند که هم نیاز به نیروی شعاعی یا دایره ایی باشد و هم نیروی جانبی(عرضی) مورد نیاز باشد. یک مثال بسیار ساده از کاربرد این نوع فنر ها استفاده در تله موش است.

فنر بشکه ایی شکل


این نوع فنر نیز مانند فنر مخروطی قطر دایره های فنر یکسان نیست اما با این تفاوت که در این نوع فنر دو سر فنر حلقه های باریک و در وسط فنر پهن تر می شود و شکلی شبیه به بشکه ایجاد می کند. این فنرها در دو نوع مقعر و محدب ساخته می شوند در تولید این فنرها دو نفنر مخروطی به طور موثر با هم ترکیب می شوند و فشرده سازی غیر خطی را انجام می دهند. فنرهای بشکه ایی در فشار جانبی ثبات خوبی دارند و بهتر از فنرهای معمولی عمل می کنند.

کاربرد های رایج فنر فشاری


فنر های فشاری در موارد بسیار زیاد از جمله تولید، انتقال و جابه جایی، ارزیابی انواع قطعات، وسایل کشاورزی و غیره استفاده می شود. تمامی اجزای قطعات ماشینی بزرگ و کوچک به نوعی از فنر های فشاری استفاده می کنند. فنرهای فشاری از پرکاربرد ترین فنرهایی است که همه مردم در زندگی روزمره خود با آن سر و کار دارند از ساده ترین وسایل مانند مداد اتود گرفته تا در ماشین ها وسایل منزل این فنرها وجود دارند. برخی از کاربرد های رایج فنر های فشاری موارد زیر هستند:

 

کاربرد فنر فشاری در صنعت خودرو


فنرهای فشاری نقش حیاتی در عملکرد خودرو ها دارند. اکثر اجزایی که برای ساخت خودرو به کار می روند به نوعی از فنر استفاده می کنند.  برخی از کاربردهای فنر در خودرو شامل استفاده از فنر در صندلی های ماشین برای راحتی راننده در انواع جاده ها، استفاده از فنرهای بزرگ تر در کمک فنر های ماشین برای کنترل بار وارد شده به ماشین، کاربرد فنر در برف پاک کن ماشین و سایر موارد اس

 

استفاده از فنر در خودرو

 

  • meysam akbari
  • ۰
  • ۰

اگر صاحب یک وب سایت فروشگاهی هستید، قطعا بزرگترین چالش شما افزایش بازدید وب سایت و در نهایت فروش آن است. یکی از مهم ترین راه های افزایش بازدید و کاربران وب سایت، موتورهای جست و جو هستند. برای کسب کاربر بیشتر از طریق موتورهای جست و جو نیازمند رعایت اصول سئو سایت است.

سئو سایت فروشگاهی به دلیل گستردگی محصولات و تعدا بالای صفحات(گاهی تا چند هزار صفحه)ف چالش های مخصوص به خود را دارد و نیاز به اقدامات بیشتری در مقایسه با سئو سایت های دیگر است. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد سئو سایت فروشگاهی را آموزش دهیم. پس اگر یک وب سایت فروشگاهی دارید و یا قصدطراحی سایت فروشگاهی را دارید، به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید.

چرا سئو سایت فروشگاهی مهم است؟

بسیاری از مردم هنگام نیاز به محصول یا خدمات به سراغ موتورهای جست و جو و به طور خاص گوگل می روند. آن ها به دنبال محصولات، نکات، مقایسه و سایر اطلاعات هستند تا به آن ها در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنند.

اگر وب سایت شما در نتایج SERP (نتایج گوگل) نمایش داده نشود، بخش اعظمی از مشتریان خود را از دست خواهید داد. طراحی سایت فروشگاهی بدون سئو، همانند پاساژ زدن در بیابان است!

 

با کمک سئو مردم راحت تر می توانند خدمات و محصولات شما را پیدا کنند و می توانید به افراد بیشتری خدمات و محصولات سایت خود را عرضه کنید. سئو سایتفروشگاهی اولین مانع برای دستیابی به مشتریان بیشتر را برطرف می کند.

حالا با توجه به اهمیت سئو سایت فروشگاهی قصد داریم تمامی نکات لازم برای قرار گیری یک وب سایت فروشگاهب در صدر نتایج گوگل را بیان کنیم.

تحقیق کلمات کلیدی

سئو سایت فروشگاهی مانند تمام سایت ها با تحقیق کلمات کلیدی آغاز می شود. برای رسیدن به مشتریان، شما میبایست کلماتی را که آن ها برای یافتن محصولات و خدمات شما در گوگل سرچ می کنند را پیدا کنید.

برای یافتن کلمات کلیدی می توانید از پیشنهادات گوگل استفاده کنید. همچنین می توانید از تحلیل رقبا کلمات مهم را پیدا کنید. روش کاربه این گونه است که وب سایت چندین رقیب خود را مشاهه کنید و صفحات دسته بندی و محصولات آن ها را تحلیل کنید. URL، عنوان صفحه و کلمات به کار در متن توجه کنید. زیرا کلمات کلیدی در این مکان ها جای می گیرند.

به علاوه شما می توانید با استفاده از ابزارهای آنلاین که برخی از آن ها پولی هستند، کلمات مهم کسب و کار خود را بیابید. این ابزارها عبارتند از:

قدم بعدی تعیین صفحات برای هر کلمه کلیدی است. در این مرحله می بایست خیلی دقت کنید. کلمات را درست در سر جای خود قرار دهید. کلمه اصلی کسب و کار خود را در صفحه اصلی و کلمات کلی تر را در صفحات category و کلمات با جزییات بیشتر را در صفحات محصول هدف گذاری کنید.

No alt text provided for this image

 

دقت کنید که هر چه صفحه هدف گذاری شده به صورت تخصصی روی کلمه ای بهینه شده باشد، شانس رتبه گرفتن آن بیشتر است. از ایجاد صفحات متعدد برای یک کلمه کلیدی خودداری کنید. تمام توان خود در یک کلمه خاص را روی یک صفحه صرف کنید و از ایجاد صفحات با موضوع مشابه خودداری کنید. در غیر این صورت ممکن است گوگل در تشخیص محتوای اصلی دچار سردرگمی شود و به نوعی صفحات سایت شما با یک دیگر رقابت می کنند.

پس برای هر کلمه کلیدی دسته بندی یا صفحه مخصوص به خود را داشته باشید و آن را برای کلمه مدنظر بهینه کنید.

به عنوان مثال برای کلمه کابینت یک دسته بندی یا لندینگ و برای کلمه کابینت ممبران یک صفحه جداگانه تعریف شود. در این حالت شانس رتبه گرفتن هر دو صفحه در کلمات مد نظر افزایش می یابد.

بعد از انجام این مراحل هدف کاربران از سرچ کلمات را مشخص کنید. معمولا اهداف کاربران از سرچ کلمات کلیدی به شرح زیر است:

  • خرید
  • کسب اطلاعات
  • مقایسه
  • دیدن تصاویر

..

هدف گوگل انطباق هر چه بیشتر محتوای صفحه و قصد کاربر است و می خواهد بهترین پاسخ را به کاربران خود نمایش دهد. نوع محتوای صفحه می بایست با هدف کاربر از سرچ کلمه متناسب باشد. به عنوان مثال اگر هدف کاربری از سرچ کلمه ای خرید محصولی باشد، محتوای صفحه میبایست صفحه محصول و یا صفحه فرود باشد و نوشتن یک مقاله نمی تواند گزینه خوبی باشد و به احتمال زیاد رتبه نخواهد گرفت. برای یافتن هدف کاربران نوع محتوای صفحه اول گوگل را تحلیل کنید و نوع محتوای قالب می تواند محتوای مناسب شما باشد.

به عنوان مثال با سرچ کلمه سقف کاذب متوجه می شوید که محتوای این صفحه میبایست تعداد قابل توجهی عکس داشته باشد. زیرا مردم بیشتر علایق دارند تصاویر انواع سقف کاذب را ببینند و گوگل این موضوع را از طریق رفتار کاربران متوجه شده است.

ساختار سایت فروشگاهی

بعد از تحقیق کلمات کلیدی و یافتن بهترین کلمات، حال نوبت به ساختار و معماری سایت فروشگاهی می رسد. معماری سایت فروشگاهی شامل نحوه تنظیم ناوبری، صفحات دسته بندی و صفحات محصول است. هدف اصلی معماری سایت این است که بهترین و مناسب ترین صفحات به سادگی در دسترس کاربران قرار گیرد و تعداد دفعاتی که کاربر باید برای یافتن آن ها کلیک کند، کاهش یابد.

2 قاعده کلی برای این کار وجود دارد:

  • ساختار سایت باید ساده باشد
  • هیچ صفحه ای نباید بیشتر از 3 کلیک از صفحات دیگر فاصله داشته باشد.

 

No alt text provided for this image

 

معمولا صفحه اصلی سایت، معتبر ترین و قوی ترین صفحه یک وب سایت است. لینک سازی داخلی از یک صفحه به صفحه دیگر قدرت و اعتبار صفحه مبدا را به مقصد انتقال می دهد که قبلا به نام pagerank شناخته می شد. بنابراین صفحه اصلی می تواند بیشترین اعتبار ا به صفحات دسته بندی و سپس به صفحات محصول منتقل کند.

صفحه اصلی سایت فروشگاهی شما باید شامل تمام صفحات دسته بندی اصلی و حتی برخی از بهترین صفحات محصول شما لینک داخلی داشته باشد. از منوی سایت با انکر تکست کلمه کلیدی به صفحات دسته بندی لینک بدهید. در صورت نیاز می توانید منو را توسعه دهید و کلمات دیگر را نیز زیر مجموعه کلمات اصلی قرار دهید و به صفحات subcategory نیز لینک بدهید.

ساختار صحیح لینک سازی داخلی این تضمین را ایجاد می کند که صفحات مهم سایت شما بیشترین ارزش و اعتبار را از صفحه اصلی سایت شما دریافت می کند. همچنین داشتن یک بخش برای قراردادن متن و توضیحات در صفحه اصلی و صفحات دسته بندی می تواند قدرت این صفحات را افزایش داده و شانس رتبه گرفتن آن ها را افزایش دهد.

علاوه بر آن می توانید با داشتن یک وبلاگ در سایت فروشگاهی خود و تولید محتوای بارزش و با کیفیت، از این صفحات نیز به صفحات محصول و دسته بندی لینک داخلی بدهید. این سیاست به طور عکس نیز می تواند صورت بگیرد. یعنی از صفحات دسته بندی و محصول به مقالات وبلاگ خود لینک بدهید و آن ها را تقویت کنید.

سئوی داخلی یا on-page seo سایت فروشگاهی

بعد از تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی سایت ساختار سایت نوبت به سئوی داخلی این صفحات می رسد. گام های زیر را دنبال کنید.

بهینه سازی Title و Meta description

در بیشتر سایت های فروشگاهی متا تگ های Title و Meta description در بیشتر صفحات تکراری هستند. به دلیل تعداد زیاد صفحات و محصولات مشابه امکان نوشتن Title و Meta description منحصر به فرد برای هر صفحه کاری بسیار دشوار است.

راه حل این کار استفاده از عنوان و توضیحات منحصر به فرد برای صفجات مهم یک سایت فروشگاهی است. صفحات مهم شامل صفحاتی است که کلمات کلیدی مهم و حیاتی در آن ها هدف گذاری شده اند. سعی کنید برای این صفحات توضیحات و عنوان خوب بنویسید. کلمات کلیدی را درعنوان(ترجیحا ابتدای عنوان) و توضیحات به کار ببرید. همچنین اگر مزیت رقابتی دارید(حمل و نقل رایگان، تحویل فوری و ..) حتما آن ها را ذکر کنید. این کمک زیادی به افزایش نرخ کلیک شما می کند.

در مورد تگ H1 حتما توجه داشته باشید که هر صفحه یک تگ H1 جداگانه و منحصر به فرد داشته باشد و هر صفحه تنها یک تگ H1 داشته باشد.

برای یافتن این صفحات می توانید از ابزار Sreaming frog استفاده کنید.

بهینه سازی URL

یکی از فاکتورهایی که تاثیر مثبتی بر سئو سایت فروشگاهی دارد، URL های کوتاه و شامل کلمات کلیدی است. مانند

Yourdomain.com/category-shoes

Yourdomain.com/product/women-shoes

نکات و چک لیست بهینه سازی URL

  • تا جای ممکن آن ها را ساده و کوتاه نگه دارید
  • شامل کلمات کلیدی باشد
  • استفاده از – برای جدا کردن کلمات( از space و _ استفاده نکنید)
  • تا جایی که ممکن است شامل پارامتر نباشد.

نوشتن متن و توضیحات منحصر به فرد صفحات دسته بندی محصول

سعی کنید تا جایی که امکان دارد در صفحات دسته بندی محصولات خود یک متن یا توضیح منحصر به فرد بنویسید. از کپی کردن توضیحات به شدت خودداری کنید و تلاش کنید یک توضیح منحصر به فرد بنویسید. استفاده از کلمات کلیدی هم معنی و نزدیک(LSI) نیز توصیه می شود. توضیحات را با تیتر و پاراگراف و با فونت مناسب بنویسید و توضیحاتی بنویسید که اطلاعات مفیدی به کاربر بدهد.این اطلاعات شامل بیان ویژگی های محصول، قیمت، نحوه تحویل، نظرات کاربران، تصاویر(استفاده از تگ ALT فراموش نشود!) و حتی ویدئو مناسب و ... باشد.

تکنیکال سئو سایت فروشگاهی

در سئو سایت فروشگاهی، امکان ایجاد مشکلات تکنیکال سئو بیشتر است. در این بخش به طور خلاصه این اشکالان را معرفی و نحوه رفع آن ها را توضیح می دهیم.

رفع محتوای تکراری

وجود محتوای تکراری یکی از مشکلات رایج سایت های فروشگاهی است. محتوای تکراری به معغنای وجود دو یا چند صفحه با محتوای یکسان یا شبیه به هم با URL های متفاوت است.

محتوای تکراری می تواند نرخ بودجه خزش سایت شما را هدر دهد و در نتیجه صفحات مهم تر سایت شما ایندکس نشود. وجود محتوای تکراری دلایل مختلفی دارد. این دلایل عبارتند از:

  • رسیدن به یک صفحه خاص از چندین مسیر: این مشکل ناشی از ساختار سایت است. سعی کنید برای هر محصول یا دسته بندی یک مسیر مشخص تعریف کنید.
  • وجود چندین نسخه از URL: نسخه های مختلف از یک دامنه(با و یا بدون WWW، HTTP و HTTPS) را به دامنه اصلی ریدایرکت 301 کنید.
  • وجود چندین محصول با ویژگی های بسیار شبیه به هم: در این مواقع محصولات مشابه را به صفحه دسته بندی اصلی محصول canonical کنید.
  • پارامترهای URL: برای حل این مشکل تگ canonical را به صفحات دارای پارامتر اضافه کنید. همچنین می توانید از قسمت url parameter این پارامتر ها را مدیریت کنید و یا از طریق فایل robots.txt دسترسی رباط های گوگل به آن ها را ببندید.

ساخت نقشه سایت

نقشه سایت لیستی از URL های سایت شما است. در نقشه سایت میبایست صفحات مهم و دارای اهمیت شما قرار گیرد. این صفحات عبارتند از:

  • صفحات محصول
  • صفحات دسته بندی
  • صفحات درباره ما و تماس با ما
  • وبلاگ

نقشه سایت xml محدودیت های زیر را دارد

  • مکازیمم 50000 ادرس در داخل آن قرار می گیرد.
  • حداکثر حجم فایل سایت مپ 50 مگا بایت است.

در مورد اول می توان برای بخش های مختلف سایت نقشه سایت ایجاد کرد. مانند:

sitemap-index-articles.xml

sitemap-index-products.xml

sitemap-index-categories.xml

سپس تمام این فایل ها را می توان در یک فایل نقشه با فرمت xml ترکیب کرد. به عبارتی یک نقشه سایت برای نقشه های سایت بسازید. به این فایل xlm sitemao index میگویند. این یک رویکرد متفاوت برای وب سایت های بسیار بزرگ است.

برای رفع مشکل حجم بالاتر از 50 مگا بایت می توان با استفاده از g-zip فایل نقشه سایت را فشرده سازی کرد.

صفحات 404 را ریدایرکت کنید

هنگامی که صفحه ای را حذف می کنید، اگر لینکی از آن داخل هر قسمت سایت باشد آن لینک به صورت خطا 404 نمایش داده می شود. این صفحات را می توانید از طریق ابزارهایی نظیر deepcrawl پیدا کنید. بعد از یافتن آن ها را به نزدیکترین صفحه موجود ریدایرکت کنید.

همچنین یک صفحه 404 اختصاصی طراحی کنید تا کاربرانی که با این صفحه مواجه می شوند را به صفحات دیگر هدایت کنید. همچنین می توانید یک متن اختصاصی برای این صفحه بنویسید.

برای محصولاتی که موجودی آن ها تمام شده است را حذف یا ریدایرکت 301 نکنید. در این مواقع می توانید از ریدایرکت موقت(302) استفاده کنید.

مدیرت صفحات pagination

 

در برخی از وب سایت های فروشگاهی از اسکرول مداوم یا بی نهایت استفاده می شود. به این صورت که با اسکرول کردن کاربر صفحات و حصولات بعدی بدون کلیک نشان داده می شود. نوع دیگر این صفحات استفاده از یک دکمه کلیک برای رفتن به صفحه بعدی است. هر دوی این صفحات pagination و یا صفحات پشت سر هم نام دارد. این صفحات ممکن است با توجه به شباهت بسیار به عنوان محتوای تکراری در نظر گرفته شود. راه حل این مشکل در مثال زیر نشان داده شده است.

فرض کنید 4 صفحه محصول و یا مقاله پشت سر هم دارید

صفحه اول

No alt text provided for this image

صفحه دوم

No alt text provided for this image

صفحه سوم

No alt text provided for this image

صفحه چهارم

No alt text provided for this image

بهینه سازی برای موبایل

با معرفی الگوریتم mobile first index اهمیت نسخه های موبایلی وب سایت ها بیشتر شد. اگر وب سایت مناسبی برای نسخه های موبایلی ندارید عملا شانس زیادی برای قرار گیری در صفحه اول گوگل ندارید!

وب سایت خود را در google mobile friendly test چک کنید و اگر موبایل فرندلی نبود حتما اشکالان آن را برطرف کنید.

عمده اشکالات نسخه موبایلی وب سایت ها عبارتند از:

  • کوچک بودن دکمه ها
  • نزدیک بودن المنت ها
  • بزرگتر بودن طول و عرض نمایش سایت از صفحه نمایشگر موبایلی
  • استفاده از تصاویر نامناسب برای نسخه موبایلی

افزایش سرعت لود سایت

یکی از موارد مهم سئو سایت فروشگاهی سرعت لود صفحات وب سایت است. سرعت بالای لود صفحات باعث ایجاد تجربه کاربری بهتر برای کاربران شده و تاثیر مثبتی روی رتبه بندی دارد. با استفاده از ابزار gtmetrix و یا google page speed insight سرعت لود سایت خود را چک کنید و اگر سرعت مناسبی نداشت موارد زیر را انجام دهید:

  • انتخاب هاست مناسب و پر قدرت
  • کاهش درخواستHTTP
  • فعال کردن G-ZIP
  • فعال کردن سیستم Cashing
  • Min کردن منابع(css، js و ...)
  • اولویت قرار دادن محتوا بالای صفحه
  • بهینه سازی تصاویر و ویئو ها
  • استفاده از CDN

در کنار انجام تمام این کارها، سئو سایت فروشگاهی نیازمند یک استرتژی صحیح لینک سازی خارجی نیز می باشد. بهترین و مرتبط ترین موقعیت های لینک سازی را پیدا کنید و شروع به لینک سازی کنید. همچنین از فعالیت در شبکه های اجتماعی غافل نشوید.

مطالعه بیشتر:

اهمیت سئو در طراحی سایت

سئو یک راهکار هوشمندانه برای توسعه کسب و کار

سئو در asp.net

چگونه طراحی سایت در منزل را بیاموزیم؟

تفاوت بین طراح ui و ux

  • meysam akbari
  • ۰
  • ۰

  

حفاظ استیل بانکی

یکی از مراکزی که حفاظت آن مقوله ای بسیار پر اهمیت می باشد بانک است.نصب حفاظ برای بانک ها غیر قابل اجتناب است. به همین دلیل یکی از مراکزی که می تواند به خوبی از حفاظ استیل به منظور جلوگیری از دستبرد و هجوم سارقین به داخل بانک در زمان هایی غیر از زمان اداری بهره مند شوند بانک ها هستند. حفاظ های استیل بانکی از استیل با مقاومت بالا ساخته می شوند و برای امنیت بیشتر از داخل و در پشت درب و پنجره های بانک نصب می شوند. حفاظ استیل بانکی بدون نیاز به نگهداری و تعویض به عنوان یک حفاظ امنیتی با دوام برای بانک عمل می کند و و کیفیت ظاهری و دوام آن نیز همیشه مانند حالت اولیه خود می ماند.

حفاظ استیل پشت پنجره

پنجره ها به عنوان یکی از ورودی های خانه به اندازه درب های ورودی مهم هستند و به عنوان نقاط اتصال بین داخل خانه  و دنیای خارج به کار می روند. علاوه بر انجام وظایف اساسی برای آوردن هوای تازه و نور، پنجره ها از قفس ها و گرد و غبار در خارج از خانه محافظت می کنند. به همان اندازه که برای ساختمان لازم و ضروری است است نیازمند حفاظت و برای تامین امنیت ساختمان و افراد ساکن در آن است.به همین دلیل است که انواع حفاظ استیل ، حفاظ آلو مینیومی ، حفاظ آهنی و حتی چوبی را پشت پنجره ها و حتی کاهی داخل فضای خانه نصب می کنیم.


از جنبه زیبایی شناسی نیز پنجره ها بخش مهمی از معماری خانه هستند، طراحی آنها باید با نمای داخلی و خارجی آن هماهنگ باشد. در حالی که حفاظ ها و میله های تزئینی، روش های مناسبی برای ایجاد امنیت ایده آل برای ساختن پنجره های قابل نمایش هستند، اشیاء مانند پرده ها، پارچه های تزئینی و سایه ها نیز بخش مهمی از دکوراسیون پنجره ها را در معرض نمایش می گذارند.

ستینلس استیل یا فولاد ضد زنگ از جمله متریالی است که در معماری مدرن امروز به شدت مورد توجه قرار گرفته است و برای انواع سبک های ساختمانی کاربرد دارد.حفاظ استیل پشت پنجره نیز از جمله مواردی است که شما می توانید از استینلس استیل استفاده کرده و امنیت پنجره های خود را تضمین کنید. در ساخت حفاظ پشت پنجره استیل می توان از استیل 201 و استیل 304 استفاده کرد.

حفاظ استیل استخر

ه طور معمول در هر استخری که یک بخش کم عمق و یک بخش عمیق داشته باشد قطعا برای بیرون امدن افراد از استخر به پله نیاز است و همانطور که می دانید اشکال مختلفی از انواع پله استخر برای ایم منظور استفاده می شود.
ارتفاع پله ای که برای استخر در نظر گرفته می شود بستگی مستقیم به میزان عمق استخر دارد. نردبانی که برای قسمت کم عمق استفاده می شود دو یا سه پله خواهد داشت اما پله هایی که در قسمت عمیق به کار می رود می تواند ارتفاع بیشتری حتی 10 پله یا بیشتر نیز داشته باشد.برای حفظ امنیت افراد هنگام ورود به استخر و برای خارج شدن از آن نصب نرده لازم و واجب است.

جنس نرده استخر

برای استخرهایی که آب انها از نوع اسیدی و قلیایی است جنس استیل بهترین انتخاب است. شما می توانید هم از استیل 304 و هم از استیل 316  و حتی استیل 201 برای نردبان خود استفاده کنید.

بالکن ها و تراس ها که به عنوان بخش بیرونی ساختمان شناخته می شوند ، به دلیل داشتن مجرای ورودی در فضای مشترک بین فضای داخل ساخمان و و بیرون ان،  نیازمند حفاظ برای حفظ امنیت هم از لحاظ جلوگیری از سقوط افراد و هم برای جلوگیری از افراد بیگانه به داخل ساختمان می باشند.یکی از پرکاربرد ترین مصالحی که برای حفاظ بالکن این روزها مورد استفاده قرار می گیرد حفاظ ساختمانی از جنس استیل است.

حفاظ استیل بالکن

از  استیل 201 و همچنین استیل 304 میتوان برای حفاظ استیلی که برای تراس و بالکن به کار می رود بهره گرفت . از استیل 201 در مکان های خشک و بدون رطوبت و از استیل 304 در تمامی مناطق آب و هوایی می توان استفاده کرد.همچنین می توان از شیشه و استیل برای زیبایی بیشتر استفاده کرد. ارتفاع حفاظ های استیل در ساختمان های بلد مرتبه می تواند تا 110 سانتی متر باشد. گارد های امنیتی حفاظ های استیلی که در بالکن به صورت افقی به کار می رود در فواصل 12 سانتیمتر از یکدیگر نصب می شود.

  • meysam akbari