سئو هنوز اسرار زیادی را برای بسیاری از مبتدیان دارد ، اما حتی کاربران پیشرفته نیز باید به طور مداوم با آنچه در دنیای بازاریابی آنلاین اتفاق می افتد ، به روز باشند. ما لیستی از ده واقعیت SEO را که احتمالاً قبلاً از آنها نشنیده اید ، جمع کرده ایم. با این حال ، حتی اگر هم شنیده باشید ، این یک یادآوری دوستانه است.
ادامه این مقاله را با http://meysam7777.blog.ir همراه باشید.
بسیاری از حقایق و آمارهای جستجوگرها در آنجا وجود دارد ، با موارد کم و بیش شناخته شده. آنچه ما سعی کرده ایم انجام دهیم اینست که لیستی از حقایق شگفت آور سئو را جمع آوری کنیم که باعث می شود از منظر جدید به بازار موتور جستجو نگاه کنید. این مجموعه ای از آمار سئو نیست. این لیستی از حقایق SEO است که به شما در بهبود سئو و استراتژی کلی بازاریابی آنلاین کمک می کند.
1-محتوای تکراری باعث پنالتی نمی شود
آیا به دلیل محتوای تکراری مجازات خواهید شد؟ آیا محتوای تکراری به سایت شما آسیب می رساند؟ خب، بستگی دارد. به ما اجازه می دهیم درباره این موضوع بیشتر توضیح دهیم.
برای شروع ، ما از سپتامبر 2019 دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی Google را ذکر می کنیم:
کمترین امتیاز در صورتی مناسب است که تمام یا تقریباً تمام MC (محتوای اصلی) در صفحه با زمان ، تلاش ، تخصص ، آموزش دستی یا ارزش افزوده کمی برای کاربران کپی شده و یا کم باشد. چنین صفحات باید کمترین امتیاز را کسب کنند ، حتی اگر این صفحه اعتبار محتوا را به منبع دیگری اختصاص دهد.
همانطور که بیشتر مردم فکر می کنند ، محتوای تکراری همیشه به SEO آسیب نمی رساند. البته ، محتوای تکراری تنظیم مناسب برای صفحات نیست. با این وجود ، بیشتر اوقات محتوای تکراری دستکاری نمی شود. اگر از تگ کنونیکال استفاده می کنید تا موتورهای جستجو محتوای مورد نظر را بشناسند ، باید ایمن باشید. چیزی که ما می خواهیم بر آن تأکید کنیم این است که بسیاری از کاربران وجود دارند که هرگز به آنچه گوگل درباره محتوای تکراری می گوید نگاه نکرده اند.
به یاد داشته باشید که اگر وب سایتی کپی شده از مطالب شما باشد و هیچ توافقی نداشته باشید ، می توانید درخواست حذف آن را تحت قانون کپی رایت هزاره دیجیتال پر کنید. نکته دیگری که می توانید به راحتی انجام دهید استفاده از تگ کنونیکال است. این یک روش ساده برای گفتن موتور جستجو است که اینجاست که نسخه رسمی برای اولین بار ظاهر شد. شما باید مسائل مربوط به محتوای تکراری را مرتباً شمارش کنید ، هر زمان که شروع به شکل دادن به استراتژی های بازاریابی محتوا کنید یا می خواهید رتبه بندی سئو خود را تحلیل کنید.
همه موتورهای جستجو از پیوندها به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده نمی کنند
Yandex ، بزرگترین موتور جستجوی روسیه دیگر با در نظر گرفتن پیوندها به عنوان یک عامل رتبه بندی نیست. قبل از گفتن اینکه چه اتفاقی در روسیه می افتد ، در روسیه می ماند ، باید بدانید که ممکن است گوگل در همین راستا حرکت کند. SERP های تجاری روسیه در Yandex و Google برخی از کلمات کلیدی پراکنده هستند ، که در آن تکنیک های SEO SEO برای کلاهبرداری سریع سایتهای سایه دار استفاده می شود. با توجه به شرایط ، Yandex گفت که الگوریتم آنها یک "بدون لینک" خواهد بود. آیا موتورهای دیگر جستجو خواهند کرد؟
آیا Google پیوندها را از الگوریتم خود حذف می کند؟ به نظر می رسد گوگل می خواهد به جای پیوند ، وب سایت ها را بر اساس حقایق رتبه بندی کند. آنها حتی در مورد ایده حذف لینک های برگشتی از الگوریتم گوگل بحث کردند.
ویدئویی در صفحه اصلی شما شانس نمایش در صفحه 1 Google را دو برابر خواهد کرد
تمام آنچه YouTube در سالهای گذشته به آن دست یافته است ، آن را به دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و همچنین انتخاب برتر برای بازاریابی ویدیویی و تبلیغات آنلاین تبدیل کرده است. بیایید یک لحظه به آن فکر کنیم. همه فیلم ها را دوست دارند ، درست است؟ آنها بلافاصله برای بسیاری از افراد جذاب تر از متن هستند و به نظر می رسد این گروه بزرگ یوتیوب را در قلب خود جایگاهی ویژه دارد. همچنین باید این نکته را در نظر بگیریم که بالاخره متعلق به گوگل است.
اما در مورد داشتن فیلم در صفحه اصلی چیست؟ آیا آنها به ما در رتبه بندی بهتر در نتایج جستجوی ارگانیک کمک می کنند؟ همان مطالعه از Aimclear که در بالا به آن اشاره شد ، می گوید که تقریباً 100٪ از فیلمهایی که در SERP های جهانی بازگردانده شده اند نیز در صفحه اول در بستر بومی خود قرار گرفتند. درست است که رتبه بالا در نتایج YouTube تضمین مکان جستجوی جهانی را تضمین نمی کند. با این حال به نظر می رسد یک پیش نیاز است. همچنین ، فیلم های مستقیم یا غیر مستقیم ، یک تاکتیک و استراتژی دیجیتال SEO موثر است که باعث افزایش رتبه شما می شود. گذشته از اینکه بازدید کنندگان خود را درگیر مشارکت کنید ، به آنها چیزی را می دهد که به راحتی می توانند به اشتراک بگذارند.
یک ویدیو می تواند با نگه داشتن بازدید کنندگان بیشتر در وب سایت شما کمک کند و این به عنوان یک عامل رتبه بندی توسط موتورهای جستجو مشاهده می شود. همچنین باید امکان بازدیدکنندگان از صفحه که شامل ویدیو در رسانه های اجتماعی است را در نظر بگیریم و این احتمال دریافت لینک های ورودی از طرف کاربرانی که متوجه آن می شوند را افزایش می دهد. مطمئناً این به ارزش SEO شما افزوده خواهد شد.
منبع:
مطالب مرتبط:
بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئو چه ویژگی هایی دارد؟
راهنمای کامل سئو سایت فروشگاهی
چرا نیازمند به متخصص سئو هستید؟
- ۹۸/۱۲/۱۱