وبلاگ مطالب خواندنی

وبلاگ مطالب خواندنی

وبلاگ مطالب خواندنی

وبلاگ مطالب خواندنی

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از مراحل مهم برای هر شرکتی که در زمینه صادرات و واردات کالا فعالیت می کند، ترخیص کالا از گمرک است. بساری از مردم به دلیل نداشتن شناخت کافی از پروسه ترخیص کالا از انجام آن واهمه دارند. اما ترخیص کالا در واقعیت تا این حد ترسناک نیست. به همین دلیل برای اینکه بدانید ترخیص کالا چیست و مراحل آن چگونه انجام می شود در این مطلب با ما همراه باشید.

ادامه این مقاله را با http://meysam7777.blog.ir همراه باشید.
ترخیص کالا چیست ؟

به طور کلی می توان گفت ترخیص کالا به معنای انجام کلیه اقداماتی است که شما برای آزاد کردن کالاهای وارداتی و صادراتی خود از گمرک انجام می دهید. اقدامات ترخیص کالا به طور معمول توسط صاحبان کالا و یا نماینده قانونی آن ها انجام می شود. برای آشنایی با فرآیند ترخیص کالا روی لینک زیر کلیک کنید.

http://tahakhalij.ir/fa/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/%D8%AA%D8%B1%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7
در طی پروسه ترخیص کالا از گمرک باید اسناد و مدارک به صورت فیزیکی یا الکترونیکی تهیه ، آماده‌سـازی و ثبت شده و هزینه‌های آن که شامل مالـیات ، حقوق گـمرکی، سود بازرگانی و و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردکنندگان و صادرکنندگان است ارائه یا اظهارشود. از آنجایی که انجام این اقدامات یک کار تخصصی و پیچیده و نیازمند آشنایی کامل با پروسه آن است، معمولا فرآیند ترخیص کالا از گمرک را به فردی به نام ترخیص کار می سپارند.

ترخیص کار با تسلط به فوت و فن های قانونی ترخیص کالا، می تواند پروسه انجام آن کار را با صرف کمترین وقت انجام و کالای شما را ترخیص کند. اگر دانش و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشید و خودتان قصد دارید ترخیص کالا از گمرک را پیگیری کنید این کار در نهایت منجر به اتلاف غیر ضروری وقت و پول شما می شود.

برای اینکه اقدام به ترخیص کالا از گمرک کنید لازم است با توجه به نوع کالایی که در گمرک دارید مجوزهای لازم را از سازمان های مربوطه اخذ کنید. ازجمله این سازمان ها می توان به  سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان مبارزه با مواد مخدر، سازمان بهداشت برای مجوز استاندارد، کانون پرورش فکری کودکان و ... اشاره کرد. سپس به شعب مختلف گمرک مراجعه نموده و برای ترخیص کالای خود اقدام کنید.

یکی از موارد مهم در ترخیص کالا که برای تاجران بسیار اهمیت دارد، ارزش گذاری کالایی است که در گمرک وجود دارد.در تمام دفاتر گمرکی کالای موجود به صورت متفاوتی ارزشگذاری می شود و این تسلط ترخیص کار و سابقه تاجران است که می تواند ارزش کالا را به صورت واقعی اعلام نماید.
( ارزش کالای خود را در سامانه TSC مشخص می شود)

منبع:http://tahakhalij.ir/

  • meysam akbari
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت  به درب هایی گفته میشود که از آلیاژ بسیار مستحکم ساخته شده و در مقابل آتش سوزی ( حریق) ، ورود سارقان و … دارای مزایای بسیاری است از جمله ساختار محکم و مقاوم است.

این گونه درب ها در مقابل فشار ، برش ، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی دارد و در همه جهات دارای استاندارد جهانی این محصول باشد.

ادامه این مقاله را با http://meysam7777.blog.ir همراه باشید.

مطالب مرتبط:

درب ضد حریق مورد تایید آتش نشانی

 

مشخصات فنی درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به نوعی از درب ورودی ساختمان می گویند که سازنده آن با رعایت استانداردهایی خاص و عایق کردن درب نسبت به حرارت، رطوبت و صدا، آن را قادر ساخته تا بتواند از تخریب قفل ، لولا یا بدنه جلوگیری کرده و در نهایت مانع از ورود دزد به محل مورد نظر بشود. نکته قابل توجه در این درب های این است که، براساس همین استانداردها، ایمن کردن این نوع از درب ها نباید مانع از امدادرسانی به افراد داخل ساختمان هنگام وقوع حوادث طبیعی مثل زلزله، سیل یا آتش سوزی شده باشد. به طور کلی درب ضد سرقت .از سه بخش تشکیل شده است: ۱-چارچوب ۲- بدنه ۳-قفل درب که در بدنه جای گرفته است
همان طور که اشاره شد با توجه به استانداردهای موجود اگرچه این نوع از درب ها ظاهری دلربا دارند، اما بدون تردید برای ساخت آنها از فلزهای مقاوم در برابر برش، ضربه یا سوراخ شدن همراه با موادی مقاوم در برابر حرارت و اسید استفاده خواهد شد پس وزن زیادشان نسبت به در های معمولی اولین مشخصه درب ضد سرقت است.

مطالب مرتبط:

آشنایی با درب ضد سرقت و ویژگی های آن

مزایای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت عایق صدا و حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد می باشند. از دیگر مزایای این درب ها می توان به مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر اشاره کرد که هر مشتری را قانع می کند تا یکی از آن ها را خریداری کند. این درب ها در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی نیز مستحکم هستند و علاوه بر این که منزل شما را از ورود سارقان محافظت می کنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز در درون آن، ضد حریق هم هستند. علاوه بر این، با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی این درب ها شبکه ای مستحکم با مقاومتی فولادی ایجاد می شود که آنها را ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد رطوبت می کند.

فاکتور های مهم در خرید درب های ضدسرقت که باید به آن توجه داشته باشید :

هنگام خرید باید به ویژگی های درب ضد سرقت توجه داشته باشید چرا که هرکدام اندازه و استاندارد خاص خود را دارند.

در ادامه عواملی که باید مورد بررسی قرار بگیرند را نام برده ایم:

  • طرح و زیبایی
  • سازگار با آب و هوا
  • وزن درب ضد سرقت
  • ضد اسید بودن
  • ابعاد
  • مقاومت
  • بودجه
  • سخت افزار درب
  • برچسب هویت درب
  • اطمینان از ایمن بودن درب
  • قفل قوی و مناسب
  • ضخامت درب.

این درب با داشتن قفل محکم مانع ورود سارقین می شود و میزان سرقت از منازل را کاهش داده است.درب ضد سرقت https://doorcoo.ir اصل وبا  بهترین کیفیت موجود در بازار است.

مطالب مرتبط:

قیمت و فروش انواع درب ضد حریق چوبی و فلزی با کیفیت بالا در ایران

  • meysam akbari
  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری مدرن در یک محیط کاری امروزی نشان دهنده رشد شرکت و استواری از نظر اقتصادی است. برای اینکه بتوانید محیط کار مدرن و امروزی داشته باشید اولین گام این است که تفکر سنتی را کنار بگذارید . در کسب و کارهای مدرن و امروزی دیگر جایی برای مبلمان اداری خسته و جدی نیست. مشتریان جزئی نگر پس از ورود به فضای اداری اولین چیزی که نظرشان را جلب می کند ، مبلمان اداری و دکوراسیون شرکت است. برای جلب نظر مشتری باید کاری کنید که فضای کاریتان ، حرفه تان را به روشنی و درستی نشان دهد .

ادامه این مقاله را با http://meysam7777.blog.ir همراه باشید.


تمام وسایلی که در چیدمان اداری به کار می رود جزئی از مبلمان اداری است .

 

مبلمان درن اداری
دسته بندی مبلمان اداری

مبلمان اداری به طور کلی در دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی می شود:

مبلمان اداری مدرن گروهی از مبلمان اداری است که از سبک و سیاق مدرنیته بهره بردند و در فضاهای اداری مدرن مورد استفاده قرار می گیرند . مبلمان اداری مدرن هم از نظر طراحی هم از نظر متریان مدرن هستند . در ساخت مبلمان مدرن از رنگهای شاد و محرک استفاده می شود در صورتیکه در مبلمان کلاسیک بیشتر رنگهای تیره به کار می رود. به طور خلاصه فضای مدرن تقریبا برعکس فضای کلاسیک است .در سبک مبلمان مدرن به سادگی توجه بیشتری شده و هیچ گونه جزئیات و تزئینات اضافی وجود ندارد.

برای انتخاب مبلمان به فضای مورد نظر توجه داشته باشید برای مثال حتی اگر فضا کم و محدود باشد، با استفاده از رنگهای روشن و سفید می توانید فضا را بزرگتر و جذابتر کنید. زیرا این رنگها فضا را بزرگتر نشان می دهد. وقتی از رنگهای شاد و محرک استفاده می کنید، این فضا روی کارمندان تاثیر گذاشته باعث تقویت روحیه و بالا بردن راندمان کار شرکت می شود .

 

مبلمان درن اداری

سه ویژگی مهم مبلمان اداری مدرن

1- کیفیت
2- راحتی
3- سادگی

در انتخاب مبلمان اداری چیزی که باید توجه کرد کیفیت آن است پس باید به دنبال مبلمانی باشید که استحکام و دوام کافی برخوردار بوده و به این زودیها نیاز به تعویض نداشته باشد .
دومین عامل مهمی که باید به آن توجه کرد راحتی مبلمان است مبلمان هر چقدر از راحتی بیشتری برخوردار باشد و بر اصول ارگونومیک طراحی شده باشد، به همان میزان کارکنان کمتر دچار خستگی شده و باعث می شود با انرژی بیشتری به فعالیت بپردازند .

سادگی مبلمان اداری مدرن، یکی از مهمترین جلوه های مبلمان است که باید توجه کنید جزئیات غیر ضروری حذف و خطوط صاف و ساده در دکوراسیون جدی گرفته شود برای بیشتر کردن جلوه بصری سبک مدرن در چیدمان وسایل از وسایل موجود در دکوراسیون کمک بگیرید .

 

مبلمان اداری مدرن

جنس مبلمان اداری مدرن

در ساختار مبلمان مدرن از پارچه به میزان بیشتری استفاده می شود. حتی برای راحتی استفاده کنندگان از مبل روی دسته های مبل نیز پارچه به کار می رود . در زمان خرید حتما به پارچه به کار رفته روی مبل دقت کنید تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد .

 

مبلمان مدرن اداری
مزایای مبلمان مدرن

مبلمان مدرن در مقایسه با مبلمان کلاسیک اغلب وزن سبک تر و شمایل خودمانی تری دارد نوع طرح و سبک استفاده شده در این مبلمان امروزی تر و با روحیه مردم همخوانی دارد. همچنین از نظر زیبایی زیباتر و چشم نواز تر است .

کلام آخر : اگر به دنبال تجهیز محل کار خود هستید با استفاده از مبلمان اداری این سایت می توانید روحیه کارمندان شرکت را بالا برده و دفتر کار را محیطی لذت بخش تر کنید .

  • meysam akbari